Home Realisaties Lead generation via aantrekkelijke content

Lead generation via aantrekkelijke content

Lead generation via aantrekkelijke content
Logo Culligan

Klant: Culligan

Lead generation

Culligan is wereldwijd marktleider in waterbehandeling. Om meer leads te genereren voor hun divisie waterverzachters, schakelden ze Bullet Point in.

Gratis wateranalyse aan huis

Landingspagina

We ontwikkelden een niet-gebrande landingspagina waar bezoekers een gratis wateranalyse bij hen thuis konden aanvragen. De aanvragen kwamen toe bij vertegenwoordigers van Culligan, die vervolgens een afspraak maakten met de geïnteresseerden bij hen thuis.

Google Ads

We adverteerden op diverse relevante zoektermen om mensen die vragen hadden over hun waterkwaliteit in contact te brengen met de landingspagina.

Actuele content

E-books

Content is een belangrijke motor om mensen in contact te brengen met jouw diensten. Wij ontwikkelden een e-book rond energietips en rond PFOS, waarin we niet alleen informatie gaven, maar ook de link legden met het gamma van Culligan. In elk e-book stond ook een verwijzing naar de gratis wateranalyse aan huis.

Advertenties op Facebook en Instagram

De e-books werden over heel Vlaanderen en Wallonië geadverteerd op Facebook en Instagram.

Opvolging via e-mail

Wie het e-book heeft aangevraagd via Facebook of Instagram, kreeg het ook nog eens nagestuurd per e-mail. In de e-mail legden we explicieter de link met Culligan en met de gratis wateranalyse aan huis. 

Er werd ook nog een opvolgmail voorzien, om zo extra aan te zetten tot contactname.

Wil jij ook meer leads?

Contacteer ons, wij kunnen je helpen!

Deel dit project