Home Realisaties Oe, gebrukt-je gie nog wosandjes?

Oe, gebrukt-je gie nog wosandjes?

Oe, gebrukt-je gie nog wosandjes?
Logo Delaere

Klant: Delaere

Sociale media

Delaere is dé referentie voor badkamerrenovatie in (West-)Vlaanderen. In de toonzaal in Izegem kan je de nodige inspiratie opdoen om van jouw badkamer een pareltje te maken. Prachtig én praktisch. 

Omdat Delaere zijn 50ste verjaardag vierde, werden nieuwe klanten getrakteerd op een gratis handdoekenset van Clarysse. En jawel, inclusief washandjes! Dat gaf ons het idee voor een ludieke campagne.

Radiospot

“Oe, gebrukt-je gie nog wosandjes?” Wie de tv-reeks ‘Bevergem’ heeft gezien, zal zich deze uitspraak zeker herinneren. Deze komische oneliner vormde de basis voor de radiospot die we schreven voor de verjaardagsactie van Delaere. En wie is er beter geschikt dan Freddy De Vadder himself om de spot in te spreken?     

Freddy liet zich volledig gaan in de studio, met als resultaat: 3 ludieke varianten die gedurende een hele periode te horen waren op Radio 2 West-Vlaanderen. Heb jij ze ook allemaal gehoord? Je kan ze hier in elk geval herbeluisteren:




Campagnebeeld

Bij elke succesvolle campagne hoort een krachtig, herkenbaar beeld. Bullet Point werkte een tof concept uit en organiseerde de bijhorende fotoshoot. Het resultaat mag zeker gezien worden!

Corporate brochure

Print is not dead, daar blijven wij rotsvast van overtuigd. Om de campagne nog meer kracht bij te zetten, gaven we de corporate brochure van Delaere een make-over. De verjaardagsactie kwam prominent aan bod, inclusief verwijzing naar de ‘wosandjes’-spot met Freddy De Vadder.

Website

Ook op de website mocht de verjaardagsactie niet ontbreken. Het campagnebeeld kreeg een plaatsje op de homepage, met een link naar de achterliggende pagina, waar de actie nog eens duidelijk uit de doeken werd gedaan.

Social media

Het belang van social media is ondertussen wel gekend. Om er volop de vruchten van te kunnen plukken, is een degelijke planning wel noodzakelijk. Pas dan kan je proactief afwisselen tussen informatieve en actiegerichte posts. Uiteraard een kolfje naar onze hand.


Ook actiecommunicatie nodig?

Laten we samenwerken

Deel dit project