FSTVL

Puur plezier proeven, dat doe je in de 4 ijssalons van FSTVL. Hun zoete lekkernijen staan helemaal in het teken van fun en worden met passie voor ambacht gemaakt. Verwen je smaakpapillen met verschillende smaken roomijs, heerlijke wafels of pannenkoeken en verrukkelijke chocoladecreaties.

Bullet Point werkte een overkoepelende communicatiestrategie uit voor FSTVL.

Corporate identity

De oorspronkelijke huisstijl en het oude logo werden grondig onder de loep genomen en vervolgens in een nieuw jasje gestoken. Bestaande uit twee kleuren, passend bij het product en in lijn met de bedrijfswaarden. Daarnaast werd er een baseline toegevoegd voor extra beleving.

De nieuwe huisstijl werd doorgetrokken op verschillende dragers, zowel in print als digitaal. Van verpakkingen tot advertenties en menukaarten. Op die manier verhoog je je herkenbaarheid en communiceer je duidelijker naar de consument.


Communicatietools

Om je gewenste doelgroep te bereiken, heb je vooral de juiste tools nodig. We werkten bijvoorbeeld zowel een B2C- als B2B-folder uit met aangepaste content. Ook niet te vergeten natuurlijk zijn de sociale mediakanalen. De juiste kanalen werden voor FSTVL bepaald, alsook de volledige strategische aanpak. Aan de hand van een uitgestippelde contentkalender worden alle kanalen op een consequente manier ingezet. Zo dragen ze bij aan het behalen van alle bedrijfsdoestellingen.


Website & webshop

Een gloednieuwe website én webshop zagen het daglicht, volledig gedesignd in de nieuwe huisstijl. Als belangrijke draaischijf binnen de overkoepelende strategie, lieten we niets aan het toeval over. Via een uitgebreide zoekwoordanalyse maakten we de nieuwe webstek SEO-vriendelijk zodat de doelgroep makkelijk zijn weg vindt tot bij FSTVL. Dankzij de weldoordachte structuur vinden zowel B2C- als B2B-bezoekers ook snel alle informatie.



Nieuwsgierig geworden? Ga snel zelf een kijkje nemen en ontdek dit overheerlijke project!

www.fstvl.be

Contacteer ons