Jonge Renners Roeselare wil de wielersport in al zijn facetten promoten en aanbieden. Zowel piste, cyclocross en BMX komen aan bod. De focus ligt voornamelijk bij wegwielrennen.
We creëerden het logo met oog op de boodschap van onze klant. Een herkenbaar logo met een knipoog naar het wielrennen. Voor meer leesbaarheid op een wielertrui of auto kozen we voor een groter beeldmerk. Het oude logo was namelijk veel fijner.
De 'w' in het logo symboliseert de fiets en het bolletje de helm.
Hun bestaande truitjes, wagens en andere elementen vallen enorm op in het wielerpeloton. Daarom hebben we de bestaande kleuren doorgetrokken in de nieuwe huisstijl. Weliswaar met anderen verhoudingen in functie van meer leesbaarheid en esthetiek.
Met focus op de missie en visie van onze klant, maakten we een geoptimaliseerde en gebruiksvriendelijke website.
We hebben een clublogin voorzien voor de leden. Op deze manier kunnen de wielrenners zelf hun wedstrijden registreren en hun profiel van informatie voorzien. Zo kunnen de websitebezoekers deze informatie op een overzichtelijke manier bekijken.
Via de clublogin kunnen ook de trainers onder andere zelf een selectie maken voor wedstrijden. Als kers op de taart is er ook voorzien dat er downloadbare documenten aan de profielen kunnen worden toegevoegd. Op die manier hebben de leden altijd alles op 1 platform. Er werd ook ruimte voorzien voor een webshop waar leden hun spullen kunnen verkopen.
De sponsors zijn belangrijk voor de Jonge Renners Roeselare. Daarom hebben de sponsors een prominente plaats gekregen op de website. Hiervoor brachten wij zelf de sponsorniveaus aan (hoofdsponsors, ondersteunende sponsors,...).
Omdat Bullet Point in dit project gelooft zijn wij ook zelf sponsor.