Home Realisaties Branding en website voor Nestify

Branding en website voor Nestify

Branding en website voor Nestify
Logo Nestify

Klant: Nestify

Huisstijl

Website

Copywriting

Logo

Wouter Torney en Heidi Vandenberghe begeleiden en ontzorgen mensen doorheen elke stap richting de creatie van hun eigen nest. Van stijlbepaling en budgettering tot het samenbrengen van de juiste architecten, studiebureaus en aannemers. Samen met partners coördineren ze ook de werken. Zo maken ze het mensen niet alleen gemakkelijk, ze zorgen ook voor een meerwaarde in het (ver)bouwverhaal.    

Om hun activiteit in de markt te zetten, hadden Wouter en Heidi nood aan een knappe huisstijl, sterke content en kwalitatieve communicatietools. Bij Bullet Point waren ze uiteraard aan het juiste adres. Benieuwd wat we voor hen konden betekenen? Lees dan vooral verder!

Naam, baseline en logo

De basis voor elk nieuw bedrijf is een creatieve naam, liefst aangevuld met een verduidelijkende baseline. Na enkele runs werd unaniem gekozen voor:

 Nestify
Your home made easy

 Nestify zit qua naam in dezelfde categorie als Spotify, Shopify, Floorify,… kortom, jouw nest, makkelijk gemaakt. De baseline versterkt en verduidelijkt deze insteek. De naam en baseline werden uitgewerkt in een visueel aantrekkelijk logo.

Fotoshoot

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Het klinkt een beetje cliché, maar dit spreekwoord is zeker van toepassing op Nestify. Om de kwaliteit en detail van afwerking (interieur en exterieur) te tonen, was een fotoshoot absoluut noodzakelijk.  

We zorgden voor een slimme organisatie en planning om het maximale uit een zo kort mogelijke tijd te halen. Het resultaat: topbeelden die we op alle communicatiedragers konden uitspelen. Met dank aan Efie De Grande Photography.

Website

De website is een belangrijke schakel in de communicatiestrategie van Nestify. Het geeft geïnteresseerden een idee van de mogelijkheden en zet de capaciteiten van Wouter en Heidi in de verf.    

‘Bezint eer ge begint’ is een spreekwoord dat wij hoog in het vaandel dragen. Daarom stonden we eerst uitgebreid stil bij de structuur van de website. Een overzichtelijke navigatie was het resultaat van die oefening. Om vervolgens de afzonderlijke pagina’s te kunnen opbouwen, ontwikkelden we diverse paragraaftypes. Via onze content builder was het een koud kunstje om de inhoud af te werken.    

Het resultaat? Een visueel aantrekkelijke, overzichtelijke en vooral gebruiksvriendelijke website. Neem gerust een kijkje om zelf je oordeel te vellen.


Ook knappe branding of website nodig?

Laten we samenwerken

Deel dit project