Sleeplife

Bij Sleeplife® staat een goede nachtrust centraal. Ze willen hun klanten voorzien van een hoogkwalitatief slaapsysteem dat volledig voldoet aan ieders persoonlijke behoeften. Iedereen is namelijk uniek en daarom ook je slaap. Als exclusief verdeler van Ergosleep®, het ergonomisch slaapsysteem dat helemaal in lijn is met je SLAAP-DNA®, kan je bij Sleeplife® terecht voor de perfecte slaapoplossing. Helemaal op maat van jouw lichaam. Sleeplife® is een nationale speler met 19 slaapwinkels, verspreid over Vlaanderen.

De opdracht voor Sleeplife® had een totaalaanpak nodig. Bullet Point werkte een complete branding uit, waarbij er nood was aan een specifiek en doelgroepgericht design. Alles werd tot in de puntjes uitgewerkt, met een sterke en herkenbare corporate identity als resultaat.

Logo

Het logo springt vaak als eerste in het oog wanneer mensen kennismaken met je merk. Een goed, sterk en herkenbaar logo is dus een absolute must. Bullet Point ging aan de slag met het ontwerpen van een gloednieuw logo voor Sleeplife®.

Bij het opmaken van een bedrijfslogo komt heel wat kijken. We dachten niet enkel na over de merknaam en wat die moet communiceren, maar ook over de typografie of het lettertype, de kleur(en), de structuur, de vormgeving enzovoort. Het logo werd ook versterkt met een catchy baseline ('Op maat van jouw leven'), die de missie van Sleeplife® communiceert.

Heb je al een bedrijfslogo, maar kan die wel eens een make-over gebruiken? We geven jouw logo met plezier een grondige restyling, zodat die opnieuw bij je bedrijf past. Bekijk enkele logotransformaties en ontdek de positieve impact van een restyling.

Website

Sleeplife® lanceerde dit jaar een gloednieuwe website en webshop. Een krachtig digitaal visitekaartje met een doordachte structuur en goed geschreven, up-to-date content bevat die ook nog eens SEO-vriendelijk is. Telkens met sterk beeldmateriaal in lijn met de huisstijl en vol interessante blogberichten. Een webproject om u tegen te zeggen. Neem zeker eens een kijkje op de nieuwe website van Sleeplife®.

PRINT

Alhoewel vandaag de dag vaak gefocust wordt op digitaal, mag de kracht van print zeker niet onderschat worden. Het biedt nog steeds vele mogelijkheden als het goed wordt ingezet. Wij bij Bullet Point geloven ook sterk in het potentieel van print en werken dan ook graag creatieve initiatieven uit om je boodschap kracht bij te zetten.

Voor Sleeplife® ontwikkelden we een volledig slaapboek met hun volledige slaapgamma en vol inspiratie. Een streling voor het oog, een plezier om door te bladeren en aangenaam om te lezen.

PROMOTIONELE COMMUNICATIE

Bullet Point zorgt daarnaast ook voor promotionele communicatie met impact. Ingezet op de juiste kanalen, perfect afgestemd op de doelgroep en zo vormgegeven dat je sowieso de aandacht trekt. We voorzien beelden voor elk relevant doeleinde, zoals: websitebanners, e-mailings, sociale media enzovoort. Dat in combinatie met krachtige copy, zorgt voor een feilloos totaalplaatje.

INSTORE

je online aanwezigheid is belangrijk, maar daar stopt het niet. De uitstraling van je fysieke winkel mag je ook niet uit het oog verliezen. De huisstijl doortrekken oogt niet alleen professioneel, maar zorgt ook voor een grotere herkenbaarheid. Voor Sleeplife® werd de nieuwe huisstijl geïntegreerd in de gevelbekleding, vlaggen, lichtpanelen... noem maar op.