Het zou voor zich moeten spreken, maar toch merken we dat het belang van een sterk bedrijfslogo nog vaak wordt onderschat. Zeker het up-to-date houden ervan raakt vaak in de vergetelheid, terwijl het bedrijf wel evolueert door de jaren heen. Nu voel je ons waarschijnlijk al komen: wanneer je bedrijf verandert, mag je logo absoluut niet achterblijven.
Je logo is niet alleen belangrijk voor je herkenbaarheid, het moet ook vertrouwen scheppen bij je doelgroep. Het moet passen bij je bedrijf en je bedrijfswaarden, maar ook zorgen dat jij uitblinkt tussen de concurrentie. Kortom: een professioneel, uniek en hedendaags logo is de norm. Onthou wel dat je logo maar een klein onderdeel is van je bedrijfsidentiteit en huisstijl. Daarom zien wij je logo als een onderdeel van een totaal communicatieplan.
het gewoon niet meer werkt: je logo is technisch niet aangepast aan digitale toepassingen
het spreekt niet meer tot de doelgroep: de juiste look & feel ontbreekt
Dat kan, maar hoeft zeker niet. Een restyling van je logo kan al wonderen doen, zelfs al met kleine aanpassingen of ingrepen. We brengen de sterkere en mindere punten van je huidige logo in kaart en bouwen daarop verder. Uiteraard worden de typografie, kleuren, compositie, eventuele baseline enzovoort allemaal herbekeken.
Deze logo's hebben we nieuw leven ingeblazen: