Op 30 april 2019 vond de eerste editie van Kempen Aan Tafel plaats. Een gastronomisch event en ├ęchte culinaire belevenis, voor zowel een B2B- als B2C-publiek, die Bullet Point mee hielp verzorgen tot in de puntjes.

Lees meer

Restaurant De Jonkman hun nieuwe huisstijl werd doorgetrokken in alle communicatie. Ook de website werd in een nieuw jasje gestoken: een nieuwe homepage en vol met heerlijke foto's. Zeker 2 sterren waard, vind je ook niet?

Lees meer

Groene initiatieven om microplastics tegen te gaan, liggen Bullet Point nauw aan het hart. Zo geloven we sterk in het project B4Plastics van Stefaan De Wildeman.

Lees meer

De website van Germond werd niet zomaar gerestyled. We zorgden voor de juiste strategische structuur en ook optimale gebruiksvriendelijkheid voor de webbezoeker. Bovendien werd een grootschalige actie opgezet rond de Warmste Week. Ontdek er alles over!

Lees meer

Het lanceren van een nieuw merk op de markt, betekent een complete branding met specifiek design. We verzorgen zowel instore- als outstore-communicatie, verpakkingen, print advertising, social media en ook de website (SEO & SEA).

Lees meer

Voor Cobral ontwierp Bullet Point niet enkel een nieuwe frisse look, we haalden ook onze copywriting-skills uit de kast. Wat we daarmee bedoelen? Dat ontdek je allemaal hier.

Lees meer