De milieuwetgeving kan vaak complex en tijdrovend ogen, zeker voor ondernemers. Vanuit de sector is er een groeiende vraag naar begeleiding. Uit die vraag is Adviron, een onderdeel van Creafarm, ontstaan. Hun doel? Ondernemingen helpen om de milieuwetgeving zo efficiënt en correct mogelijk te implementeren. Met persoonlijk en onfhankelijk advies, helemaal op maat.
Bullet Point stond in voor het ontwikkelen van naam, baseline, logo, huisstijl en website. Hoe we dit aanpakten? Dat lees je hier!
Creafarm richt zich hoofdzakelijk op landbouwbedrijven. De tak die zich op ondernemingen richt, wou een aparte identiteit.
Wij bedachten de naam Adviron, waar tegelijk de woorden 'advies', 'environment' en 'ondernemingen' in vervat zit. Met de baseline 'omgevingsadvies voor ondernemingen' wordt meteen duidelijk wat de dienstverlening van Adviron precies is.
Om niets aan duidelijkheid in te boeten, kozen we voor het logo voor een woordmerk.
Na een grondige zoektermanalyse bepaalden we een SEO-vriendelijke structuur voor de nieuwe website. Daarna gingen we aan de slag voor het design. De teksten werden hoofdzakelijk door Adviron zelf geschreven.
Benieuwd naar het resultaat? Neem zeker eens een kijkje!
Aangezien print niet dood is, ontwikkelden we een corporate folder. Het geeft geïnteresseerde ondernemingen een perfect overzicht van de identiteit en van de dienstverlening van Adviron.
De huisstijl pasten we toe in briefhoofd, enveloppe, naamkaartje, map, ...