Home Realisaties Logo, huisstijl: It's all in our power

Logo, huisstijl: It's all in our power

Logo, huisstijl: It's all in our power
Logo Ceratec

Klant: Ceratec

Huisstijl

Logo

Ceratec is een Belgisch technologie- en engineeringbedrijf dat het voortouw neemt in innovatie en duurzame groei. Ze zorgen voor oplossingen op maat binnen 3 kernactiviteiten: elektrische installaties, handling & intralogistiek en zware klei-oplossingen. 

Een bedrijf uitsplitsen in 3 Business Units brengt heel wat uitdagingen met zich mee. Op vlak van organisatie, maar zeker ook op vlak van communicatie. Zowel intern als extern. Gelukkig weet Bullet Point daar wel raad mee.

Logo en huisstijl

Ceratec besloot om zijn activiteiten uit te splitsen in 3 Business Units. Wij vonden het meteen de ideale gelegenheid om de huisstijl hedendaagser te maken. Enkele kleine ingrepen maakten al snel een wereld van verschil. 

Voor de Business Units werkten we telkens een apart woordmerk uit, met een uniek kleur en herkenbare beelden. Wie ze naast elkaar ziet, merkt al snel dat ze voldoende onderscheidend zijn, zonder dat de onderlinge samenhang verstoord is. Het blijft duidelijk dat het om hetzelfde bedrijf gaat.

Communicatietools


Powerpointpresentatie

Wie goed wil communiceren, heeft ook nood aan een degelijke presentatie. Wij ontwikkelden een interactieve powerpointpresentatie, waarin het verhaal van Ceratec en van de Business Units aan bod komt. Door te navigeren in de presentatie kan men makkelijk blokken overslaan en zo de juiste content presenteren.

Huisstijlelementen

De nieuwe huisstijl pasten we toe op briefpapier, enveloppes, blocnotes, wagenbestickering, …


Folders

Per Business Units werkten we een sales folder uit in lijn met de huisstijl. We organiseerden de content op een overzichtelijke en duidelijke manier.

Ook een herkenbare huisstijl nodig?

Deel dit project