Sterrenwaardige eventcommunicatie
Klant: Kempen Aan Tafel
Strategie
Huisstijl
Website
Copywriting
Sociale media
Logo
Food
Wanneer topchefs de handen in elkaar slaan, mag je wel iets groots verwachten. Hun bedoeling? De Kempen op de kaart zetten als culinaire hotspot. Zo werd Kempen Aan Tafel geboren, een gastronomisch evenement dat voor de eerste keer plaatsvond op 30 april 2019. Aanwezigen konden in een uniek vijfgangenmenu de kookkunsten proeven van 4 lokale, gerenommeerde klassechefs op een unieke locatie: de serres van tomatenkwekerij Den Berk Délice.
Communicatiestrategie
Kempen Aan Tafel verwelkomde zowel bedrijven als particulieren. Daarom was er nood aan duidelijke communicatie naar beide doelgroepen toe. Bullet Point dacht strategisch mee en bepaalde eerst een duidelijke communicatiestrategie. De volgende vragen stonden centraal:
- Hoe kunnen we beide doelgroepen bereiken?
- Welke tools hebben we daarvoor nodig?
Ontwikkeling campagnebeeld
Eens de strategie duidelijk was, haalden we alles uit de kast. We stelden een creatief concept voor met een passende look en feel. Het campagnebeeld werd vastgelegd en vervolgens werden verschillende communicatiedragers volledig uitgewerkt. Dat natuurlijk volgens de regels van de kunst binnen contentmarketing: telkens in dezelfde stijl met een krachtige boodschap.
Drukwerk
Bullet Point verzorgde heel wat drukwerk voor Kempen Aan Tafel, zowel in de aanloop naar het evenement als tijdens het gebeuren.