Van hout naar nieuw
Klant: TD Design
Huisstijl
Website
Copywriting
Over de klant
TD Design heeft al meer dan 10 jaar ervaring in ambachtelijke houtrenovaties. Als specialist in houtrenovatie (decaperen, zandstralen en inkleuren) kan je er terecht voor het renoveren van meubels, trappen, plafonds, keukens, deuren enzovoort. Ook je stoelen krijgen een nieuwe look door een herstoffering.
Over de opdracht
Bullet Point kreeg de opdracht om de bestaande communicatiemiddelen een grondige restyling te geven. Zowel op vlak van lay-out als copy en structuur. Het logo en de baseline kregen daarbij een grondige opknapbeurt. Die nieuwe look werd doorgetrokken in de website en corporate folder.
Corporate folder
De corporate folder van TD Design werd nieuw leven ingeblazen dankzij de nieuwe stijl, een duidelijke structuur en een sterk staaltje copywriting. De hoofdactiviteiten worden duidelijk gecommuniceerd, het wekt vertrouwen op bij de lezer en zet aan tot contactopname. De perfecte relatiemarketingtool om net dat tikkeltje langer bij (potentiële) klanten te blijven hangen.
Website
Aan de hand van een uitgebreide zoekwoordanalyse, bepalen we welke termen belangrijk zijn om de website te voorzien van SEO-vriendelijke content (lees: vindbaar voor zoekmachines). Verder kreeg de website een duidelijke structuur en navigatie zodat bezoekers snel vinden waarnaar ze op zoek zijn. Dat komt de gebruiksvriendelijkheid alleen maar ten goede.