Branding en website voor Nestify


Klant: Nestify
Huisstijl
Website
Copywriting
Logo
Wouter Torney en Heidi Vandenberghe begeleiden en ontzorgen mensen doorheen elke stap richting de creatie van hun eigen nest. Van stijlbepaling en budgettering tot het samenbrengen van de juiste architecten, studiebureaus en aannemers. Samen met partners coördineren ze ook de werken. Zo maken ze het mensen niet alleen gemakkelijk, ze zorgen ook voor een meerwaarde in het (ver)bouwverhaal.
Om hun activiteit in de markt te zetten, hadden Wouter en Heidi nood aan een knappe huisstijl, sterke content en kwalitatieve communicatietools. Bij Bullet Point waren ze uiteraard aan het juiste adres. Benieuwd wat we voor hen konden betekenen? Lees dan vooral verder!
Naam, baseline en logo
De basis voor elk nieuw bedrijf is een creatieve naam, liefst aangevuld met een verduidelijkende baseline. Na enkele runs werd unaniem gekozen voor:
Nestify
Your home made easy
Nestify zit qua naam in dezelfde categorie als Spotify, Shopify, Floorify,… kortom, jouw nest, makkelijk gemaakt. De baseline versterkt en verduidelijkt deze insteek. De naam en baseline werden uitgewerkt in een visueel aantrekkelijk logo.