Een logo en huisstijl om je vingers bij af te likken
Klant: Didess
Huisstijl
Logo
Food
Wie Didess zegt, zegt creativiteit. Met een breed scala aan hoogwaardige, ambachtelijke producten helpen ze chefs in binnen- en buitenland om hun gerechten naar een hoger niveau te tillen. Ze werken daarvoor nauw samen met hun klanten om oplossingen te ontwikkelen die aansluiten bij hun specifieke wensen en behoeften. Hun innovatieve producten zitten gebundeld onder verschillende merken: Frozen Elements by Didess, New Tex by Didess, Food Revolution by Didess en Didess for Bakeries.
Logo en huisstijl
Didess onderging een volledige restyling. Het resultaat? Een nieuwe, moderne look in lijn met hun waarden. Voor het logo kozen we voor een hedendaags lettertype en catchy baseline. Uiteraard werd ook de huisstijl onder handen genomen voor een professionele uitstraling en meer herkenbaarheid. Die is nu te spotten op alle mogelijke communicatietools: briefhoofden, naamkaartjes, enveloppen ... noem maar op.