Succesvolle integratie van een nieuw productgamma
Klant: New Tex
Huisstijl
Website
Food
New Tex by Didess bundelt de krachten van Piet van Steenbergen, het creatieve brein achter New Tex, en Dirk van Didess, bekend om zijn smaakvolle decoraties. Met het aanbod aan vernieuwende producten kan je als chef the next level behalen met je gerechten en zet je iets bijzonders op tafel.
Logo en huisstijl
New Tex is een merk dat thuishoort onder Didess. Het logo en de huisstijl moesten daarom ook mooi aansluiten bij de overkoepelende corporate identity.
Folders en verpakking
Bullet Point verzorgt de productfolders van New Tex in meerdere taalvarianten. Inhoudelijk goed gestructureerd en op smaak gebracht met copy en knap beeldmateriaal. Wij voelen spontaan een hongertje opkomen. We ontwikkelden ook packaging voor het nieuwe productgamma die niet alleen door de klant werd gesmaakt. Ze mochten al verschillende awards in ontvangst nemen.
Website structuur
Zowel voor het productgamma van New Tex als voor alle kookinspiratie brachten we een heldere structuur op de website. Dankzij het filtersysteem vind je in no time heerlijke recepten per productcategorie.
Ook knappe communicatie nodig?
Laat van je horen!