Stralende website en branding


Klant: Ebelle
Website
Logo
Over de opdracht
De sprong wagen om van je passie je beroep te maken. Els deed het. Niet helemaal alleen, wij hielpen om haar adviesbureau voor stijl-, figuur- en kleuranalyse Ebelle een stralende start te geven. Bullet Point evalueerde de bedrijfsnaam en bekeek in functie van het opbouwen van naamsbekendheid welke communicatietools niet mochten ontbreken.
Logo en huisstijl
Ebelle helpt mensen op een persoonlijke maar duidelijke manier. Vandaar dat het logo bestaat uit een woordbeeld in een handgeschreven font en eindigt met een duidelijk punt. Die punt wordt verder in de huisstijl als grafisch element gebruikt. De baseline ‘door els guillemyn’ staat in een font met een schreef om de professionaliteit waarmee Els haar zaak leid te benadrukken.
Doorheen de huisstijl van Ebelle wordt gebruik gemaakt van 4 tinten gekleurd papier. Dit papier wordt telkens uniform bedrukt met een pantonekleur. In digitale communicatie worden het gekleurd papier benaderd door bepaalde rgb kleuren. Die kleurbepaling wordt doorgetrokken op alle andere dragers om uniformiteit en herkenbaarheid te garanderen.
Drukwerk
Eens de huisstijl werd bepaald, rolden we die verder uit naar concrete toepassingen. We ontwikkelden onder andere naamkaartjes, dossiermappen en cadeaubonnen. Onmisbare tools die nodig zijn om je bedrijf te lanceren.

Landingspagina
Natuurlijk heeft Ebelle ook een online stek nodig. We creëerden een overzichtelijke landingspagina die het verhaal van Ebelle vertelt en waar eenvoudig een afspraak gemaakt kan worden. Het design? Volledig in lijn met de huisstijl of course!
Ook knappe branding en een website nodig?
Neem contact met ons op.