Strategisch en creatief partnership
Klant: Culligan
Strategie
Copywriting
Sociale media
Lead generation
Video
Culligan, wereldleider in waterbehandeling, koos voor Bullet Point als strategische partner om hun communicatie naar een hoger niveau te tillen. Samen zorgen we ervoor dat Culligan opvalt in een competitieve markt en dat hun boodschap helder en overtuigend overkomt bij de juiste doelgroep.
Strategisch klankbord
Bullet Point fungeert als klankbord voor Culligan, waarbij we strategische keuzes helpen maken, ondersteunen en bijsturen. Onze focus ligt steeds op duidelijke, doelgerichte communicatie die inspeelt op de behoeften van de consument.
Dat kan actiegericht, maar evengoed informatief zijn.
Creatieve concepten en visuele uitwerking
Een sterk merkverhaal begint met een creatief concept. We bedenken niet alleen originele campagnes, maar zorgen ook voor de volledige visuele uitwerking.
Dat vertaalt zich in krachtige visuals voor social media en website, maar ook in professionele productfolders om het aanbod van Culligan’s aantrekkelijk voor te stellen.
Overtuigende copywriting
De juiste woorden maken het verschil. Voor Culligan schrijven we heldere, overtuigende teksten die hun doelgroep aanspreken. Dat kunnen teksten zijn voor social media posts, e-mailings of landingspagina’s.
Hoe dan ook, de boodschap is altijd overtuigend en to the point.
Digitale campagnes en analyse
Naast creatie denken we ook mee over de uitvoering en optimalisatie van campagnes. Van Facebook- en Instagram-advertenties tot de opmaak van gerichte landingspagina’s, Bullet Point zorgt ervoor dat Culligan’s digitale communicatie de juiste mensen bereikt.
En dankzij grondige analyse achteraf weten we steeds waar bij te sturen voor nĂłg betere resultaten.